Hiába ötperces, mégsem unalmas a Creative Recreation cipőmárka reklámfilmje (videó)
Nem szerénykedik a kalifornia cég öndefiníciójában: alapítói azt írják, azért fogtak bele a vállalkozásukba 2002-ben...
Nem szerénykedik a kalifornia cég öndefiníciójában: alapítói azt írják, azért fogtak bele a vállalkozásukba 2002-ben...
Az amerikai fehérneműgyártó ismét csak a tutival elégszik meg - legalábbis mintha ezt akarná sugallni új videójával...
Ennek a nadrágos szettnek már az anyagválasztása is igazán különleges, de a színe az, ami azonnal letaglóz bárkit.
A belebújós, úgynevezett jumpsuit, és rövidebbre vágott változata, a romper úgy tűnik, még három-négy év elteltével...
A Japánban ténykedő, de kollekcióiban friss, nyugatias hangvételre törekvő Head Porter szerintünk most a világra hozta...
Francisco Costa tervező mintha egyenesen az Oscar-gálára érkezőket akarná öltöztetni: érzi, hogy a kevesebb néha több.
A tősgyökeres amerikaiként indult, ma már hongkongi üzletember fennhatósága alá tartozó világmárka új kollekciójáról...
Az 1800-as évek végén egyszerű kalapüzletként indult párizsi divatház nem először készít ingergazdag fotósorozatot.
Óceánmélyi királykisasszonyt játszik a brazil szupermodell a Versace tavaszi kampányában.
2012-es tavaszi és nyári kollekciója tanító példa arra, hogy ha vannak ötleteink, akkor még messze nincs nyert ügyünk...
2012-es tavaszi és nyári felhozatalát egy kifinomult sportág, a vívás szemszögéből promózza a háromcsíkos brand (igaz...
Hamisítatlan óceáni árnyalatban tündöklik a 134 éves múltra visszatekintő táskakészítő, a Lancel alábbi produktuma...
Vár még ránk néhány hidegebb hónap, de a Puma már most gondol a meleg időszakra, ami helyes hozzáállás.
A hatvanas évek szupermodelljének jellegzetes sminkje ismét divatba jött: az összetéveszthetetlen „csomós” szempillák...
Igen, mi is szívesebben írtuk volna, hogy nyáron, de ez van, a párizsi divathéten inkább már azt dörgölték az orrok...
A moszkvai McDonald's pultja mögül egy véletlen felfedezés révén üstökösként Párizsba repülő lányról már zengtünk...
A Charles Vögele februári alkalmi divatját a 80-as évek hatása ihlette.
Aki eddig nem tudta, hogy a világ legnépszerűbb üdítőgyártója ruhákat is tervez, annak örömmel ajánljuk a figyelmébe...
A világ egyik leggyakrabban hamisított márkája a párizsi divathéten mutatta be, miért is hamisítják őt annyian.
Nem túlzás azt állítani, hogy Magyarországon is sokan keresik a vasutasok munkaruhájából a kilencvenes évekre...